امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 

Serif DrawPlus X4 11.0.3.23 طراحی وکتور و لوگوی حرفه ای با Serif DrawPlus X4 11.0.3.23

 

Serif DrawPlus X4 11.0.3.23 یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت تصاویر گرافیکی وکتور و انیمیشن و همچنین طراحی لوگوها ،پوسترها و تصاویر گرافیکی مورد استفاده در صفحات وب میباشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید به طراحی انیمیشنهای ساده در قالب فلش و همچنین انواع بازیهای فلش بپردازید و آنها را با فرمت swf و یا gif ذخیره کرده و استفاده کنید.

قابلیتهای نرم افزار :

-ساخت و ویرایش وکتورها

-کار با فایلهای pdf , AutoCAD , Adobe Illustrator

-دارای تمهای پیشفرض برای کار با وکتورها

-دارای تعداد زیادی از انواع افکتهای مختلف

و…



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Artisteer طراحی آسان اما حرفه ای قالب سایت با Artisteer 3.0.0.35414 Beta Multilingual

 

Artisteer یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه ساخت قالب سایت و وبلاگ آن هم به صورتی بسیار سریع و راحت می باشد می باشد. حتی افراد مبتدی نیز با دانستن مسائل اولیه گرافیک می تواند به ساخت زیباترین قالب ها دست بزند چرا که این برنامه نیاز به کدنویسی خاصی نداشته و تنها نیاز به انجام کارهای گرافیکی دارید. این نرم افزار مورد برخی از سایت های طراحی قالب وبلاگ و برای نمایش نمونه کارهای خود مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Artisteer :
- طراحی قالب وبلاگ در عرض چند دقیقه

- ویرایش و برش گرافیک

- تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ

- برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS
- طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke
- رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا
- استفاده آسان
و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

RonyaSoft%20Poster%20Printer چاپ پوستر و بنرهای تبلیغاتی با RonyaSoft Poster Printer v3.01.15.01

 

نرم افزار RonyaSoft Poster Printer نرم افزاری جهت پرینت گرفتن پستر ها و عکس های دیواری در اندازه های بسیار بزرگ است. برای چاپ پستر در سایز های بسیار بزرگ نیازی به پلاتر های بزرگ  و خاصی نیست شما میتوانید با پرینتر های خانگی نیز این کار را انجام دهید! انواع کس های ، فالیل های Word ، Power Point ، Excel و یا حتی فایل های دوربین های دیجیتال نیز به راحتی توسط این نرم افزار به پستر های بزرگ قابل تبدیل هستند



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Mojosoft%20BusinessCards%20MX طراحی حرفه ای انواع کارت ویزیت با Mojosoft BusinessCards MX 4.1

 

Mojosoft BusinessCards MX 4.1 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از Mojosoft-Software می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mojosoft BusinessCards MX 4.1:

- قابلیت طراحی انواع کارت های ویزیت
- توانایی استفاده از ۴۰۰ نوع قالب آماده مربوط به کارت ویزیت
- توانایی قرار دادن عکس های دلخواه بر روی طرح کارت
- توانایی ویرایش طرح های آماده
- پشتیبانی از فرمت های JPG , BMP , WMF  , PNG  , TIFF برای استفاده در طراحی
- طراحی کارت ها در حداقل سایز ۷۰*۴۰ و حداکثر ۱۰۵*۶۵
- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

Adobe%20Photoshop%20CS5%20Extended%2012.0%20Micro دانلود نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro

 

فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی بسیار قوی و فوق العاده محصول شرکت Adobe می باشد که امروزه بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند. آخرین نسخه از نرم افزار فتوشاپ CS5 بوده که با حجم بالایی در اینترنت برای دانلود قرار گرفته است و هنگام نصب نیز زمان زیادی را صرف می کند و یکی از مهمترین مشکلات آن این است که هرچه نسخه های این نرم افزار جدیدتر می شود سخت افزار بالاتری را طلب می کند که همین امر برای کامپیوترهای قیدیمی بسیار مشکل ساز است. هم اکنون سایت آونگ سیستم نسخه بسیار سبک و کم حجم فتوشاپ CS5 را با نام Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro با حجم ۶۲ مگابایتدر اختیار شما عزیزان قرار داده است.

نسخه میکرو فتوشاپ CS5 تقریبا تمامی امکانات نسخه کامل آن را دارد و مانند مابقی فتوشاپ ها می توانید پلاگین ها و بخش های اضافی را برروی آن نصب نمایید. از مزایای اصلی فتوشاپ CS5 میکرو، رجیستر بودن آن که دیگر نیاز به فعال سازی یا کرک کردن ندارد و در مدت زمان بسیار کمی نصب می شود و مناسب برای کامپیوترهایی که دارای سخت افزار پایین هستند. این نرم افزار به زبان روسی و انگلیسی می باشد.

امید است این نسخه از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 شبیه سازی سه بعدي جريان سيال و انتقال حرارت Thunderhead Engineering PetraSim 5.1.1416امروز بنا به درخواست کاربران راسخون نرم افزار مهندسی PetraSim برای طراحی سه بعدی و شبیه سازی سه بعدي جريان سيال و انتقال حرارت برای رشته مهندسی مکانیک قرار داده است.شما با وارد کردن خودکار اطلاعات ورودی به راحتی خروجی کار خود را بدون صرف هیچ هزینه ایی مشاهده و در صورت درست بودن به اجرا در می اورید.ویژگی ها :-نمایش نتایج به صورت کاملا سه بعدی -یکپارچه سازی نتایج-تجسم ورودی مفید (به عنوان مثال منحنی های نفوذپذیری نسبی)

دریافت فایل برنامه 
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5749.aspx

 


ارسال توسط سعید عظیم وند

 

22 ساخت لوگو و آرم The Logo Creator Mega Pack 5.2

دیگر نگران تلف شدن وقت خود جهت ساخت لوگ و آرم نباشید ! با The Logo Creator Mega Pack 5.2شما قادر خواهید بود طراحی آرم را با کیفیت بالا برای انجمن ، وبلاگ ها ، کسب و کار و شبکه های اجتماعی و گروه خود انجام دهید.
این نرم افزار با محیطی ساده و امکانات بسیار خود به شما در طراحی لوگو های با کیفیت کمک زیادی خواهد کرد و بر خلاف نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ که تخصص خاص و زمان زیادی میبرند با این نرمافزار در عرض چند دقیقه این کار را انجام میدهید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

roxio تبدیل عکس ها به 3D با Roxio 3D Photo Creator 2011

Roxio 3D Photo Creator نرم افزاری جهت تبدیل عکس ها به شکل ۳D میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی تمام عکس های خود را به حالت ۳D تبدیل نمایید شما میتوانید حتی عکس های معمولی خود را نیز با استفاده از این نرم افزار به شکل ۳D تبدیل نمایید. شما میتوانید با استفاده از عینک های آبی و قرمز که مخصوص فیلم های ۳D میباشند این عکس ها را به شکل ۳D نگاه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

RonyaSoft%20Poster%20Designer طراحی و ساخت پوستر با RonyaSoft Poster Designer 2.01.14

 

RonyaSoft Poster Designer نرم افزرای جهت طراحی حرفه و سریع و آسان انواع پسترها ، بنر ها و لوگوها از آن استفاده میشود. این نرم افزار شامل تعداد زیادی از قالب های آماده میباشد که کار طراح را بسیار آسان میگرداند همچنین شما میتوانید برای خود قالب دلخواهی را جهت طراحی پستر طراحی کرده و در موارد مختلف و در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. شما دیگر برای طراحی بنر و پستر احتیاج نیست که یک طراح حرفه ای باشید با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.

 


ارسال توسط سعید عظیم وند
 

DAZ%203D%20Studio طراحی انیمیشن های 3 بعدی با DAZ 3D Studio 3.1.1.73 Advanced Edition

 

نرم افزار DAZ 3D Studio 3.1.1.73 Advanced Edition طیف گسترده ای از ابزار محبوبی است که برای طراحی اجرام سه بعدی و انیمیشن های ۳ بعدی بسیار زیبا به کار گرفته می شود. این نرم افزار توانایی وارد و ارسال پروژه ها تحت فرمت Collada می باشد و همچنین ابزاری برای ویرایش فریم های کلیدی و ابزاری فوق العاده برای میکس کردن را دارا می باشد. این نرم افزار تمامی توانایی هنرمندان ، عکاسان ، سازندگان فیلم ها ، انیماتورها و … را در محضر نمایش قرار می دهد. توسط این نرم افزار چه حرفه ای ها و چه افراد مبتدی می توانند تصاویری زیبا و مؤثر خلق کنند که برای هر هدفی قابل استفاده می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات